پنجره وباد وخاطره...

حرفهایی...

پنجره وباد وخاطره...

پنجره را باز میکنم
باد خنک که به صورتم میخورد
تمام غمهایم را فراموش میکنم
گویی همه را به دست باد میسپارم
باد که لای به لای موهایم می پیچد
خاطرات خوش گذشته به سمتم هجوم می آورند.



نظرات شما عزیزان:

سرور
ساعت22:22---26 فروردين 1394

ﻧﻪ "ﺳﭙﯿﺪ " ﺍﺳﺖ ﻧﻪ "ﺳﯿﺎﻩ !!!....."
ﺭﻭﺯ ﻭ ﺷﺒﻬﺎﯼ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺣﺎﺩﺛﻪ ﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ....
ﭘﺮ ﺯ ﺑﯿﺘﺎﺑﯽ ﻭ ﺑﺲ ﺑﯿﺰﺍﺭﯼ ...
ﭼﻪ ﻏﺮﯾﺒﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻫﺎ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﯾﻢ ...
ﻫﻤﻪ ﺍﺵ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺳﺖ.
ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺷﻮﺭ ﺗﻬﯽ ﺳﺖ .
ﺁﺳﻤﺎﻧﺶ ﺍﺑﺮﯼ.
ﻧﯿﺴﺖ ﺭﺍﻩ ﮔﺮﯾﺰﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﺳﯿﻢ .
ﺣﺎﻟﻤﺎﻥ ﻫﯿﭻ ﺧﻮﺵ ﻧﯿﺴﺖ

پاسخ:

من و تو می دانیم

زندگی گرچه گهی زیبا نیست

یا که تلخ است و دگر گیرا نیست

رسم این قصه همین است و همه می دانیم

که نه پایدار غم است و نه که شاد می مانیم

زندگی شاد اگر هست و یا غمناک است

نغمه و ترانه و آواز است بانگ نای باشد اگر

یا که آواز قناری به دشت زندگی زیبا است...

.........................................................................

سلام سرورجان ممنون ازحضورت عزیزم ...

خواستم  برات پیغام بزارم که متاسفانه دیدم بلاگفا مشکل داره):

 



سرور
ساعت17:39---22 فروردين 1394

گاهی دلم می خواهد همه ی خودم را بگذارم وبروم !! کجایش مهم نیست فقط این من غمگین و احساساتی همراهم نباشد!! تا با سبکبالی همه ی مسیر های ساکت این شهر را با قدم های سبک پرواز کنم ! ! ! گاهی دلم می خواهد خودم نباشم . . . .
پاسخ:

ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد …

معنی خوشبختی ، بودن اندوه است

اینهمه غصه و غم،این همه شادی و شور

چه بخواهی و چه نه، میوه یک باغند

همه را با هم و با عشق بچین،

ولی از یاد مبر پشت هر کوه بلند ،

سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باز کسی میخواند که خدا هست…

خدا هست هنوز...



حسین شریف
ساعت18:43---19 فروردين 1394

گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد
گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد
نه به شکل دوستت دارم و یا نه به شکل بی تو میمیرم
ساده باشد، مثل: دلتنگ نباش، فردا روز دیگریست.


پاسخ:

نگران فردایت نباش

خدا از قبل در آنجا حضور دارد...

 

 

 

 

 



حسین شریف
ساعت18:41---19 فروردين 1394

حُسن باران این است



که زمینی ست، ولی



آسمانی شده است



و به امداد زمین می آید...



"مجتبی کاشانی"


پاسخ: ممنون استاد خیلی قشنگ ودلنشین بود...

 



حسین
ساعت18:38---19 فروردين 1394

سهلام فرآنک مغسی عااالی بودد زیبااااااااااااااااا
خووبی فرآنک چیکاراا میکنی این روزااا تنبل


پاسخ: سلاااام ممنون [لبخند][گل]

شکرخوبم فعلا که هیچ کاری اما جویای کار



نسرین نفیسی
ساعت17:04---19 فروردين 1394

فرانک عزیزززززززززززم
منتظره نومه تم خواهر
خوبی؟خوشی؟سلومتی؟



پاسخ: سلام سلام سلام

جااااانم خواهررررمهربووونم  به روی چشمممم همین الان میفرستم

 شکرررر خووووبم امیدوارم توهم همیشه خوب وخوش وسلامت باااااشی

 

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, ] [ 15:3 ] [ فرانک ] [ ]